Pressmeddelande 2025-02-07: Det var i kategorin för fastighetsbolag med fler än 300 lokaler som Förvaltaren tog hem utmärkelsen för största lyft serviceindex.
Kundkristallen är ett unikt branschpris som delas ut av kundundersöknings- och analysföretaget Aktivbo till de fastighetsbolag, i olika storleksklasser, som gjort den största förbättringen eller fått bästa totalresultat i kategorier inom service, produkt och varumärke.
Hyresgästerna är jury
Kundkristallens vinnare utses inte av en jury, utan bygger på hyresgästernas omdömen i den kundundersökning som bolagen delar ut varje år tillsammans med AktivBo. Det innebär att det är hyresgäster som genom sina svar fäller avgörandet i vilka bolag som gjort störst förbättring av servicen sedan året innan.
Bäst i branschen
Fastighets AB Förvaltaren i Sundbyberg tog hem vinsten i kategorin första "Största lyft service index - lokaler" för fastighetsbolag med fler än 300 lokaler.
– Varje samtal, varje möte, varje insats för våra hyresgäster har varit en del av den förändring vi nu prisas för. Ett resultat av ett fint lagarbete där många olika roller bidragit till att förbättra vår service och vårt bemötande för våra kommersiella hyresgäster, säger Förvaltarens marknadschef Wendela Falkenström.
Tog emot utmärkelsen
Susanne Håkansson, kommersiell förvaltare och Thérése Wiberg, kommersiell uthyrare var på plats på AktivBos 20:e årliga Benchmark Event för att ta emot utmärkelsen.
Om AktivBo
AktivBo är ett kunskaps- och plattformsföretag som stödjer fastighetsbolag i arbetet med kunddrivna effektivitetsoch lönsamhetsförbättringar. Genom kundundersökningar och en kontinuerlig kunddialog skapas underlag för analys och styrning av fastighetsbolagens verksamhet. Över 450 bostads- och fastighetsbolag i fler än 15 länder mäter och jämför sig kontinuerligt med stöd av AktivBo.
Kontakt
För frågor eller mer information kontakt Förvaltarens pressansvarig Elin Poska elin.poska@forvaltaren.se 072 166 24 12
|