Under denna vecka landar brevutskicken med godkännandehandlingar på hallgolvet. Vi har redan fått ett par frågor och passar på att förtydliga ett par saker och påminna om de två tillfällen du kan komma förbi projektkontoret.
För hyresgäster MED tillsvidareAVTAL
Alla hyresgäster med tillsvidareavtal har fått ett postutskick innehållande information om renoveringen, godkännandeblankett, förteckning med renoveringsåtgärder för lägenhet och gemensamma utrymmen samt en ritning för sin lägenhet. Om du inte har fått det postala utskicket bör det komma under de närmsta dagarna.
För hyresgäster med korttidsavtal
Om du har korttidsavtal och har din mejladress registrerad på Min sida så har du fått godkännandehandlingarna för gemensamma utrymmen digitalt för digital signering.
svara gärna digitalt
Vi uppmuntrar dig att i första hand välja att svara digitalt. Men har du inte möjlighet eller föredrar att svara per post går det bra. Du behöver inte svara dubbelt, det vill säga både digitalt och per post.
kom förbi om du har frågor om godkännandet
Vi kommer finnas på plats på projektkontoret för att svara på frågor om godkännandeblanketten vid två tillfällen:
- Onsdag 29 januari mellan kl 14.00-16.30
- Måndag den 3 februari mellan kl 14.00-16.30
Projektkontoret finns på Rissneleden 45 (ingång från gatan).
Vänliga hälsningar Projektgruppen för Rissneleden
|