I många av våra fastigheter levererar Tele2 ett grundutbud av tv-kanaler. Avgiften är för närvarande 35 kronor per månad och debiteras via hyran.
I våra nybyggda och nyrenoverade hus finns inget uttag för kabel-tv. Då använder du i stället en digitalbox som du ansluter till Sundbybergs stadsnät för att se tv.
Grundutbud av kanaler
Som fastighetsägare är vi ansvariga att se till att du har ett uttag i hemmet. Därtill har vi valt att tillhandahålla ett grundutbud av omkring tio kanaler.
Vilka kanaler som ingår kan variera över tid – ibland dyker någon extra kanal upp en kortare period och ibland försvinner någon på grund av ändrade kanalrättigheter.
Vilka kanaler kan jag se just nu?
För att ta reda på aktuellt utbud av kanaler klickar du här. Fyll i ditt postnummer och din adress så ser du ditt aktuella grundutbud. Se informationen ovan varför utbudet kan variera över tid.
FELANMÄLAN Tele2
Ring Tele2 på 90 222 för felanmälan, teknisk support och andra frågor som rör kabel-tv.
SUNDBYBERGS STADSNÄT
Har du frågor om tv via digitalbox kan du surfa in på sundbybergsstadsnat.se eller kontakta deras kundservice på info@sundbybergsstadsnat.se, 08-706 91 35.
|
SVT 1, SVT 2, TV 3, TV 4, Kanal 5, TV 6, Sjuan, TV 8, Kanal 9, Kanal 11, TV 12, ATG Live, Kunskapskanalen, SVT 24, Barnkanalen, TV Finland och Öppna kanalen Stockholm.
(senast uppdaterad 7 juli 2021, kan ha ändrats)
|
|